A NANAADRIA.j.d.o.o. ezúton teszi közzé az általa végzett szálláshely-szolgáltatási tevékenység nyújtására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeit.
Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a NANAADRIA.j.d.o.o. mint szolgáltató („Szolgáltató’’) által üzemeltetett Vendégház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
A Vendég a foglalással elfogadja a felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozó jelen ÁSZF-t. A Vendég és a Szolgáltató viszonyát a jelen ÁSZF szabályozza, azon eseteket kivéve, amikor a felek között megkötésre kerülő szerződés másként rendelkezik.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben jelen ÁSZF minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nyelve: magyar
Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a horvát jog az irányadó. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.
Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi, a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon történő foglalásra. A Szolgáltató jelen ÁSZF-t bármikor módosíthatja. A Szolgáltató a jelen ÁSZF módosítása esetén köteles a módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-t a honlapján, legkésőbb annak hatálybalépése előtt 15 nappal közzétenni a hatályos ÁSZF mellett.
A honlap a technikai okok miatt felmerülő üzemszünetet kivéve folyamatosan, megszakítás nélkül rendelkezésre áll.
Adatkezelési szabályok
A weblap foglalási rendszerét a Digithotel Online Foglalás Kft. szolgáltatja. A szolgáltató adatvédelmi tájékoztatója, illetve adatvédelmi szabályzata az ÁSZF mellett érhető el.
A szolgáltatás igénybevétele
A foglalást minden esetben a Szolgáltató honlapján kell jelezni. A foglalásnak tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, telefonszámát, e-mail címét, az érkezés és távozás pontos időpontját. A Vendég köteles a foglalás véglegesítése előtt az általa a honlap felületén megadott adatok helyességét leellenőrizni.
Az szálláshelyekre való érkezés és távozás időpontja az adott szálláshely oldalán tekinthető meg. A szálláshelyek kapcsolódó szolgáltatásai, és azoknak az árai szintén a szálláshelyek oldalain tekinthetőek meg.
A foglalás visszaigazolása
A Szolgáltató minden foglalást e-mailben visszaigazol.
A Szolgáltató köteles a Vendég foglalásának megérkezését a Vendég felé elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben a visszaigazolás a Vendég foglalásának elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül a Vendéghez nem érkezik meg, a Vendég mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A foglalás és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vendéghez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
A foglalás lemondása
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa leadott foglalás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a Szolgáltatót.
A foglalást az érkezés előtti 30 napig lehet lemondani, átruházni, átütemezni egyeztetés után. Abban az esetben, ha a Vendég nem érkezik meg, illetve foglalását nem mondja le a megfelelő határidőig, a teljes foglalási díjat elveszíti.
Foglalás lemondása, módosítása csak írásban a szállásadóval egyeztetve lehetséges.
A Szolgáltató fenntartja magának azon jogot, hogy a Vendég által lefoglalt és visszaigazolt foglalás teljesítésétől legkésőbb a szolgáltatás igénybevételének megkezdését megelőző 15 nappal, írásbeli nyilatkozattal elálljon, a Vendég által megfizetett foglalási díj egyidejű visszautalása mellett.
Árak
A Szolgáltató által nyilvános árak minden esetben a szállásdíjat és a szervízdíjat tartalmazzák, egyéb költségek, pl. a foglalás időpontjában érvényes, jogszabályban meghatározott idegenforgalmi adó és extra szolgáltatások az ajánlatban foglaltak szerint fizetendők.
A foglalás időpontjában a szállásdíj és a szervízdíj 20%-a előre fizetendő, a fennmaradó 80% pedig érkezéskor.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Vendégeket a honlapon az akció időtartalmáról.
A foglalási díj megfizetésének menete
A honlapon történő foglaláskor a szállásdíj 20%-a az alábbi módon fizethető:
Átutalással a foglalást követő 72 órán belül, a szolgálató által kiállitott díjbekérő alapján, a díjbekérőn található bankszámlaszámra. A fizetett összeg foglalónak minősül, nem pedig előlegnek.
A szállásdíj fennmaradó 80%-a érkezéskor fizetendő készpénzben.
Kártérítés
A Szolgáltató az általa a Vendégnek okozott károkért felelősséggel tartozik.
A Vendéget kártérítési felelősség terheli a Szolgáltató irányába az általa üzemeltetett mobilház(ak) vagy apartman(ok) felszereléseiben okozott károkért.
Panaszkezelés
A Szolgáltató kéri a Vendégeket, hogy a panaszügyintézés meggyorsítása céljából a panaszt tartalmazó üzenetet írásban, emailben küldjék el Szolgáltató részére és jelöljék meg „REKLAMÁCIÓ” közleményt, valamint tüntessék fel a kapcsolattartási adataikat. A panaszok jogosságának elbírálásához a Vendég köteles a panaszával kapcsolatos körülményeket teljes körűen előadni. A felek közötti esetleges vita kialakulása esetén a Szolgáltató törekszik azokat a feleket kölcsönösen kielégítő módon megoldani.
A Vendég a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatás Vendég részére történő nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát írásban közölheti a Szolgáltatóval.
A Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a Vendégnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
– a Vendég neve, lakcíme,
– a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
– a Vendég panaszának részletes leírása, a Vendég által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
– a Szolgáltató nyilatkozata a Vendég panaszával kapcsolatos álláspontjáról,
– a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása,
– a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
Bírósági igényérvényesítés
A Szolgáltató és a Vendég a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. A Szolgáltató és a Vendég a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve pertárgyértéktől függően kikötik a Zadar megyei bíróság kizárólagos illetékességét.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.
Kelt.: Bicske, 2024.11.05.
NANAADRIA.j.d.o.o.