Impresszum

Cégnév: NANAADRIA j.d.o.o.

Cím: 31000 Osijek, Ribarska 10.

Telefon: +36 20 619 42 26

Cégtulajdonos: Nagy Ádám

E-mail: info@nanaadira.hu

Internet: www.nanaadria.hu

A céget bejegyző hatóság: Eszéki Cégbíróság 2024.10.31.

Adószám/ OIB: 90066951725

Hatósági engedély/MBPS: 6029051

Tárhelyszolgáltató: Mobilbarát honlapok /www.mobilbarat.hu/

Általános szerződési feltételek

A NANAADRIA.j.d.o.o. ezúton teszi közzé az általa végzett szálláshely-szolgáltatási tevékenység nyújtására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeit.
Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a NANAADRIA.j.d.o.o. mint szolgáltató („Szolgáltató’’) által üzemeltetett Vendégház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
A Vendég a foglalással elfogadja a felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozó jelen ÁSZF-t. A Vendég és a Szolgáltató viszonyát a jelen ÁSZF szabályozza, azon eseteket kivéve, amikor a felek között megkötésre kerülő szerződés másként rendelkezik.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben jelen ÁSZF minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nyelve: magyar

Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a horvát jog az irányadó. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.
Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi, a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon történő foglalásra. A Szolgáltató jelen ÁSZF-t bármikor módosíthatja. A Szolgáltató a jelen ÁSZF módosítása esetén köteles a módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-t a honlapján, legkésőbb annak hatálybalépése előtt 15 nappal közzétenni a hatályos ÁSZF mellett.
A honlap a technikai okok miatt felmerülő üzemszünetet kivéve folyamatosan, megszakítás nélkül rendelkezésre áll.
Adatkezelési szabályok
A weblap foglalási rendszerét a Digithotel Online Foglalás Kft. szolgáltatja. A szolgáltató adatvédelmi tájékoztatója, illetve adatvédelmi szabályzata az ÁSZF mellett érhető el.
A szolgáltatás igénybevétele
A foglalást minden esetben a Szolgáltató honlapján kell jelezni. A foglalásnak tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, telefonszámát, e-mail címét, az érkezés és távozás pontos időpontját. A Vendég köteles a foglalás véglegesítése előtt az általa a honlap felületén megadott adatok helyességét leellenőrizni.
Az szálláshelyekre való érkezés és távozás időpontja az adott szálláshely oldalán tekinthető meg. A szálláshelyek kapcsolódó szolgáltatásai, és azoknak az árai szintén a szálláshelyek oldalain tekinthetőek meg.
A foglalás visszaigazolása
A Szolgáltató minden foglalást e-mailben visszaigazol.
A Szolgáltató köteles a Vendég foglalásának megérkezését a Vendég felé elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben a visszaigazolás a Vendég foglalásának elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül a Vendéghez nem érkezik meg, a Vendég mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A foglalás és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vendéghez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
A foglalás lemondása
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa leadott foglalás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a Szolgáltatót.
A foglalást az érkezés előtti 30 napig lehet lemondani, átruházni, átütemezni egyeztetés után. Abban az esetben, ha a Vendég nem érkezik meg, illetve foglalását nem mondja le a megfelelő határidőig, a teljes foglalási díjat elveszíti.
Foglalás lemondása, módosítása csak írásban a szállásadóval egyeztetve lehetséges.
A Szolgáltató fenntartja magának azon jogot, hogy a Vendég által lefoglalt és visszaigazolt foglalás teljesítésétől legkésőbb a szolgáltatás igénybevételének megkezdését megelőző 15 nappal, írásbeli nyilatkozattal elálljon, a Vendég által megfizetett foglalási díj egyidejű visszautalása mellett.
Árak
A Szolgáltató által nyilvános árak minden esetben a szállásdíjat és a szervízdíjat tartalmazzák, egyéb költségek, pl. a foglalás időpontjában érvényes, jogszabályban meghatározott idegenforgalmi adó és extra szolgáltatások az ajánlatban foglaltak szerint fizetendők.
A foglalás időpontjában a szállásdíj és a szervízdíj 20%-a előre fizetendő, a fennmaradó 80% pedig érkezéskor.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Vendégeket a honlapon az akció időtartalmáról.
A foglalási díj megfizetésének menete
A honlapon történő foglaláskor a szállásdíj 20%-a az alábbi módon fizethető:
Átutalással a foglalást követő 72 órán belül, a szolgálató által kiállitott díjbekérő alapján, a díjbekérőn található bankszámlaszámra. A fizetett összeg foglalónak minősül, nem pedig előlegnek.
A szállásdíj fennmaradó 80%-a érkezéskor fizetendő készpénzben.
Kártérítés
A Szolgáltató az általa a Vendégnek okozott károkért felelősséggel tartozik.
A Vendéget kártérítési felelősség terheli a Szolgáltató irányába az általa üzemeltetett mobilház(ak) vagy apartman(ok) felszereléseiben okozott károkért.
Panaszkezelés
A Szolgáltató kéri a Vendégeket, hogy a panaszügyintézés meggyorsítása céljából a panaszt tartalmazó üzenetet írásban, emailben küldjék el Szolgáltató részére és jelöljék meg „REKLAMÁCIÓ” közleményt, valamint tüntessék fel a kapcsolattartási adataikat. A panaszok jogosságának elbírálásához a Vendég köteles a panaszával kapcsolatos körülményeket teljes körűen előadni. A felek közötti esetleges vita kialakulása esetén a Szolgáltató törekszik azokat a feleket kölcsönösen kielégítő módon megoldani.
A Vendég a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatás Vendég részére történő nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát írásban közölheti a Szolgáltatóval.
A Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a Vendégnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
– a Vendég neve, lakcíme,
– a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
– a Vendég panaszának részletes leírása, a Vendég által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
– a Szolgáltató nyilatkozata a Vendég panaszával kapcsolatos álláspontjáról,
– a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása,
– a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
Bírósági igényérvényesítés
A Szolgáltató és a Vendég a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. A Szolgáltató és a Vendég a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve pertárgyértéktől függően kikötik a Zadar megyei bíróság kizárólagos illetékességét.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.
Kelt.: Bicske, 2024.11.05.
NANAADRIA.j.d.o.o.

Adatkezelési tájékoztató

Adatvédelmi és Adatkezelési szabályzat
A nanaadria.hu weboldal üzemeltetője ezúton tájékoztatja a honlap látogatóit a személyes adatok kezelése körében követett gyakorlatáról, tekintettel arra, hogy az Unió területén végzett bármely személyesadat-kezelést az Európai Parlament és Tanács 2016/679 (2016. április 27.) Rendeletével (GDPR) összhangban kell végezni. Irányadóak továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény, valamint a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései. A weboldal üzemeltetője által az adatok védelme érdekében megtett szervezési és technikai intézkedések, valamint a látogatók ezzel kapcsolatos jogai és azok érvényesítésének lehetőségei az alábbiak:
1. Az adatkezelő neve: NANAADRIA.j.d.o.o.
2. Az adatkezelő címe: Osijek, Ribarska 10.
3. Adatkezelő képviselőjének neve, telefonszáma: Nagyné Polgár Nóra +36203902703
4. A személyes adatok tervezett kezelésének célja: a NANÁ Adria apartman üzemeltetés és szállásfoglalási rendszer működéséhez szükséges kapcsolattartás.
5. Az érintett személyes adatok kategóriái: az érdeklődő szálláshely neve, kapcsolattartó neve, e-mail cím, telefonszám.
6. Az adatkezelés jogalapja, forrása: az érintett személyes adatainak kezeléséhez történő egyértelmű megerősítő cselekedettel megvalósított önkéntes, konkrét, tájékoztatáson alapuló és egyértelmű hozzájárulása, melyet a „ajánlatkérő” menüpont alatt kitöltött adatai tekintetében az ott elhelyezett ikonra kattintva ad meg. Ennek értelmében a felhasználó az adatvédelmi és adatkezelési szabályzat ismeretében hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a NANAADRIA.j.d.o.o. az általa működtetett online foglalási rendszer érdeklődés megválaszolásához és szállás foglaláshoz tartozó kapcsolattartás céljából kezelje. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.
7. A személyes adatok tárolása az adatkezelés céljának eléréséhez szükséges ideig történik. Amennyiben nem kerül sor a felek között később szerződés kötésére, az érdeklődő adatait az adatkezelő az érintett kérelmére, ennek hiányában az első kapcsolatfelvételt követő 3 hónap elteltével törlésre kerülnek. Ez alól kivételt képez, ha egyedi esetben az Adatkezelő jogos érdeke a Személyes adat további kezelését indokolja, az Adatkezelő e jogos érdekének fennállásáig.
8. AZ ÉRINTETT JOGAI a.) Átlátható tájékoztatás, kommunikáció és intézkedések Az Adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy minden érintett tudomást szerezhessen számára könnyen érthető, átlátható és hozzáférhető módon az őt megillető jogokról, így elősegítve jogaik gyakorlását Az érintett kérelmének teljesítését nem tagadhatja meg, kivéve, ha bizonyítja, hogy az érintettet nem áll módjában azonosítani. Az Adatkezelő a hozzá érkező kérelmeket, bejelentéseket legkésőbb egy hónapon belül elintézi, kivizsgálja, és tájékoztatást ad a kérelem, illetve a bejelentés nyomán tett intézkedésről, vagy annak elmaradásának okairól, valamint utóbbi esetben az érintettet megillető jogorvoslati lehetőségekről és azok gyakorlásának alapvető szabályairól. A határidő további két hónappal meghosszabbítható, ha a kérelem vagy bejelentés összetettsége, vagy azok száma ezt indokolja. Az Adatkezelő eljárása díjmentes. b.) Hozzájárulás visszavonásának joga Az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. c.) Hozzáférési jog Az érintett jogosult arra, hogy visszajelzést kapjon arról, hogy személyes adatainak a kezelése folyamatban van-e, ha igen, akkor az adatkezelés milyen jellegű és jogosult arra is, hogy a személyes adatokhoz hozzájusson. A hozzáférés kiterjed az alábbi információkra is: - adatkezelés célja - személyes adatok kategóriái - azok a címzettek, akikkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják - a személyes adatok tárolásának időtartama - a személyes adatok helyesbítésének törléséhez, az adatkezelés korlátozásához, az adatkezelés elleni tiltakozáshoz fűződő jog gyakorolhatósága - felügyeleti hatósághoz történő panasz benyújtása - a nem az érintettől származó személyes adat forrása. d.) A személyes adatok helyesbítése Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. A hiányos személyes adatokat kiegészítheti. e.) A személyes adatok törlése („elfeledtetéshez való jog”) Az érintett jogosult kérni a személyes adatainak késedelem nélkül történő törlését, ha - a személyes adatok kezelésére már nincs szükség az adatkezelés célját tekintve - az érintett a hozzájárulását visszavonta és az adatkezelésnek nincs más jogalapja - tiltakozik az adatkezelés ellen, - a személyes adatokat jogellenesen kezelik. A felhasználó saját személyes adatainak törlési igényét e-mailben az info@nanaadria.hu címre kell eljuttatni. f.) Az adatkezelés korlátozása Az érintett kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést a következő esetekben: - ha az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát; annak adatkezelő általi ellenőrzéséig - az adatkezelés jogellenes, és az érintett az adatok törlése helyett azok felhasználásnak korlátozását kéri - az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igényének előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez - az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen: ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben. A korlátozás alá eső személyes adatok a korlátozást követően az Adatkezelő által kizárólag tárolhatók, kivéve, ha egyéb adatkezelő tevékenységhez az érintett hozzájárult, vagy az adatkezelés jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez szükséges. g.) Értesítési kötelezettség Az Adatkezelő az adatkezelés korlátozásáról, a személyes adatok helyesbítéséről, és törléséről minden címzettet tájékoztat, kivéve, ha az lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. h.) Az adathordozhatósághoz való jog Az érintett jogosult arra, hogy a kezelt személyes adatait hordozható, géppel olvasható formában megkapja, amely a személyes adatokat tagoltan tartalmazza. Azokat jogosult másik adatkezelő részére továbbítani és ha az technikailag megvalósítható, kérheti a személyes adatok adatkezelők közötti közvetlen továbbítását. i.) Tiltakozáshoz való jog Az érintett bármikor tiltakozhat a személyes adatainak kezelése ellen, ha az adatkezelés közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmai jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges, illetve ha az adatkezelés az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges. Az Adatkezelő biztosítja, hogy az érintett a tiltakozáshoz való jogot műszaki előíráson alapuló automatizált eszközökkel is gyakorolhassa. j.) Tájékoztatás adatvédelmi incidensről Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről, kivéve, ha - az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési védelmi intézkedéseket hajtott végre és ezeket az érintett adatok tekintetében alkalmazta - az adatkezelő az adatvédelmi incidenst követően olyan további intézkedéseket tett, amelyek biztosítják, hogy az érintett jogaira és szabadságaira jelentett magas kockázat a továbbiakban valószínűsíthetően nem valósul meg. - a tájékoztatás aránytalan erőfeszítést tenne szükségessé.
9. AZ ADATKEZELŐ FELADATAI Az Adatkezelő megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hajt végre annak érdekében, hogy a személyes adatok kezelése a vonatkozó jogszabályokkal összhangban történjen, és hogy a jogszabályoknak való megfelelés bizonyítható legyen. Ennek során a jelen szabályzat és az annak végrehajtására és betartatására vonatkozó intézkedések kiemelt szerephez jutnak. Az adatkezelést végző személy a tevékenysége során: a) kezeli és megőrzi a feladata ellátása során birtokába került adatokat; b) ügyel a személyes adatokat tartalmazó nyilvántartások biztonságos kezelésére és tárolására; c) gondoskodik arról, hogy az általa kezelt adatokhoz illetéktelen személy ne férhessen hozzá; d) betartja az adatkezelésre vonatkozó jogszabályokat és belső utasításokat; e) haladéktalanul jelzi vezetője felé, amennyiben az adatvédelmi ügyben a felettes segítségére szorul.
10. Google Jelen weboldal a Google, Inc. („Google”) által nyújtott Google Analitika webanalitikai szolgáltatást használja. A Google Analitika „sütiket” („cookies”), az Ön számítógépén elhelyezett szövegfájlokat használ, melyek célja, hogy segítse a weboldal használatának elemzését. A „süti” által generált, a weboldal használatára vonatkozó információkat (beleértve az Ön IP-címét) a Google a saját adatvédelmi tájékoztatója alapján kezeli. A Google ezeket az információkat a weboldal Ön által történő használatának értékelésére, a weboldalon végrehajtott tevékenységekről szóló riportoknak a weboldalak üzemeltetői részére történő összeállítására, valamint a weboldalon végrehajtott tevékenységekkel és az internethasználattal kapcsolatos egyéb szolgáltatások nyújtására használja. A cookie-kat a felhasználó törölheti a számítógépéről, Böngészője megfelelő beállításainak kiválasztásával pedig visszautasíthatja a „sütik” használatát, azonban ez esetben nem elérhető a weboldal összes funkciója.
11. Adattovábbítás: Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvényben előírt, kötelező adattovábbításokra, amelyekre csak rendkívüli esetekben kerülhet sor.
12. Az adatkezelési szabályzat módosításának lehetősége: A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen adatkezelési szabályzatot a felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Ön a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított adatkezelési szabályzatot.
13. Jogérvényesítési lehetőségek: Bármilyen, adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, észrevétellel kereshető az Adatkezelő munkatársa az info@nanaadria.hu e-mail címen. A Felhasználó az adatkezeléssel kapcsolatos panaszával közvetlenül a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; telefon: +36-1-391-1400; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu) fordulhat. A Felhasználó jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat, valamint akkor is, ha a felügyeleti hatóság nem jár el valamely panasza alapján, illetve részben vagy egészben elutasítja, vagy megalapozatlannak tekinti a panaszát, vagy nem jár el olyan esetben, amikor fellépése az érintett jogainak védelme érdekében szükséges lenne. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

Kapcsolatfelvétel

Email

24 órán belül válaszra számíthatsz

Telefon

Minden nap 8:00 - 19:00

Elérhetőség
  • Nóra +3620 3902703
  • Ádám +3620 6194226
  • info@nanaadria.hu
Cégadatok
  • NANAADRIA.j.d.o.o
  • Adószám/OIB: 90066951725
  • Engedély/MBPS: 6029051
Jogi oldalak

Impresszum
ÁSZF
Adatkezelési Tájékoztató

Kövess be és légy naprakész!

HTML Website Creator